Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Для
задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової
роботи у складі закладу дошкільної
освіти можуть створюватись спеціальні та інклюзивні групи для виховання і
навчання дітей з особливими освітніми потребами.
- Рішення про створення,
порядок комплектування спеціальних та інклюзивних груп, організація
корекційно-відновлюваної роботи, специфіка діяльності визначається нормативними
документами, затвердженими МОН за погодженням з МОЗ.
- Для прийому дітей до
дошкільного навчального закладу з порушеннями слуху, зору, мови,
опорно-рухового апарату в інклюзивні групи додатково подається висновок
психолого-медико-педагогічної консультації, територіального
лікувально-профілактичного закладу тощо.
- Діти з особливими освітніми
потребами можуть перебувати до семи (восьми) років у спеціальних закладах
дошкільної освіти (групах) та інклюзивних групах закладів дошкільної освіти.